تقویت سیستم ایمنی با پروپولیس

تقویت سیستم ایمنی با پروپولیس

تقویت سیستم ایمنی در جامعه مدرن به دغدغه ای مهم تبدیل شده است. سبک زندگی ماشینی مانند تحرک کم، غذاهای صنعتی، مواد افزودنی و… مخصوصا استرس موجب ضعف سیستم ایمنی بدن می شود. در این مقاله در تلاشیم تا راهکاری گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن با ماده طبیعی بره موم یا پروپولیس (به انگلیسی: propolis) به شما معرفی کنیم.

پروپولیس چست؟

پروپولیس (بره موم) یک ماده طبیعی است که توسط زنبور عسل تولید می شود. این ماده یکی از دیگر از فراورده های زنبور عسل است که در کنار عسل و ژل رویال در کندو تولید می شود. زنبور عسل با استفاده از صمغ درختان و ترکیب آن با آنزیم های درون معده اش این ماده را برای امنیت بهداشتی کندو تولید می کند. این ماده مانع ورود باکتری ها، رشد قارچ ها و ویروس ها می شود. اهیمت آن زمانی کشف شد که مشاهده شد موشی که درون کندو بر اثر نیش زنبور مرده بود بعد از ماه ها جسد موش فاسد نشد، هم اکنون پروپولیس را به عنوان قوی ترین ماده با خاصیت آنتی بیوتیک می شناسند که تا 2.5 برابر از آنتی بیوتیک سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.

پروپولیس و تقویت سیستم ایمنی

پروپولیس شناخته شده ترین ماده آنتی بیوتیک گیاهی در جهان است. این ماده ارزشمند که روز به روز بیشتر مورد توجه سازمان های درمانی و ارگان های بهداشتی قرار میگرد با خواص فوق العاده خود می توانید طیفی از خواص درمانی را برای افراد مختلف داشته باشد. پروپولیس سرشارترین منبع ماده دارویی فلاونوید می باشد. این ماده تقویت کننده سیستم ایمنی، ضد سرطان، التهاب و عفونت می باشد. این ماده با تقویت ساختار سیستم ایمنی بدن 2.5 برابر آنتی بیوتیک ها تاثیرگذار است.

پروپولیس را چگونه استفاده کنیم؟

پروپولیس به دلیل ساختار درشت مولکولی در معده انسان به سختی هضم و جذب می شود. به همین دلیل بهترین روش استفاده بصورت عصاره می باشد. عصاره بره موم یا پروپولیس به دلیل ساختار کوچکتر مولکولی به راحتی و سریعا جذب بدن می شود.

از کجا می توانیم عصاره پروپولیس (بره موم) را تهیه کنیم؟

ما در شرکت دارویی کرویا با استفاد از جدیدترین ماشین آلات روز اروپا، پروپولیس را عصاره گیری می کنیم و هم اکنون می توانید این عصاره را از نشانی اینترنتی زیر خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید:

با تشکر از شما، تهیه و تنظیم در گروه کارشناسان شرکت کرویا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *