درمان گیاهی بیماری پروستات

درمان کامل طب سنتی پروستات

جستجو برای داروهای تازه و موثر در درمان بسیاری از بیماری بخصوص بیماری های مزمن دربین منابع طبیعی و گیاهی و روشهای طب سنتی به شدت در دنیا دنبال می شود. پروستاتیت یا هایپر پلازی خوش خیم پروستات، بیماری است که در اثر تورم غده ای به همین نام در مجرای ادراری آقایان بدلایل مختلف روی می دهد. امروزه در طب جدید، درمانی جدی، بجز جراحی و برداشتن این غده ندارد. ما در این مقاله مهم ترین راهکارهای گیاهی و طب سنتی برای درمان پروستات را بررسی می کنیم.

نشانه ها و علائم بیماری پروستات

این بیماری در مراحل اولیه خود را با نشانه هایی مانند: تکرر ادرار، حبس ادرار، کاهش قطر و فشار جریان ادرار و قطره قطره شدن انتهای ادرار نشان می دهد. از آنجا که علائم این بیماری طولانی تر است و در این مقاله در تلاشیم تا به مبحث درمان بپردازیم، از قبل مطلب دیگری آماده کرده ایم که در لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید:

مطلب مرتبط: نشانه ها و علائم بیماری پروستات

توضیح دلیل بیماری پروستات

خانه ای را در نظر بگیرید که زباله های موجود در آن چند روز یا چند هفته بیرون گذاشته نشود ، قطعا بوی تعفن و کثیفی همه فضای خانه را خواهد برداشت و تازمانی که اقدامی نکنیم حجم زباله ها روز به روز بیشتر شده و نهایتا دیگر جای زندگی برامون باقی نخواهد ماند.

گیاهان بر خلاف انسان ها محل طبیعی را برای جمع کردن زباله های خود دارند (در محلی به نام واکوئل در داخل سلول ) ولی انسان چاره بجز دفع زباله ها و سموم بدن خود از طریق اندامهای دفعی نظیر کبد و کلیه ندارد. حال اگر این اندامهای مهم  بدلایل مختلفی مثل تغذیه غلط ، هوای آلوده و کم تحرکی دچار ضعف شوند بدن به ناچار زباله ها را باید جایی قرار دهد .

بروز ورم ها یا همان کیست ها و در شرایط فجیع تر تومور ها نشانه جدی از این است که زباله ها بخوبی از بدن دفع نشده است.

دستگاه تناسلی در آقایان و بانوان به لحاظ سردی طبعشان محلی برای بروز ورم ها و کیست ها است. در مواقعی رطوبت ها یا بلغم بدن، در سطح عضو جمع می شوند و مشکلی به نام کیست را به وجود می آورند و در جایی نیز خود اندام متورم شده و از دفع فضولات خود نا توان می ماند و مشکلی به نام پروستات را به وجود می آورد.

یکسری از داروها در طب سنتی به نام محلل یا همان حل کننده وجود دارند که کارشان بالا بردن حرارت در اندام ها می باشد. این داروها با حل کردن یا ذوب کردن کیست هاست و ورم ها و در درمان این مشکلات به خوبی میشه ازشون استفاده کرد

درمان پروستات با فراسیون سفید

گیاه فراسیون سفید یا گندنای کوهی یا همون گیاه افنان سر یکی از قوی ترین داروهای محلل طبیعی می باشد. با تحقیقات علمی امروزه ثابت شده  است که بخوبی از عهده درمان گیاهی کیست و ورم پروستات بر می آید.

فراسیون به خصوص به شکل عصاره، به خوبی میتواند با خاصیت گرم کردن و تحلیل برندگی غده پروستات در عرض کمتر از یکماه به حال طبیعی خود بر گرداند. این محصول علاوه بر آن عوارض این بیماری، نظیر تکرر ادرار و قطره قطره آمده ادرار و خون در ادرار را بخوبی درمان کند.

بر طبق تحقیقات و نتایج بدست آمده توسط گروه تحقیقاتی کرویا عصاره فراسیون میتونه یکی از جدی ترین و بی عارضه ترین دارو جهت درمان گیاهی و سنتی پروستات و مشکلاتی نظیر تکرر ادرار و بی اختیاری ادرار به خصوص در سالمندان باشد.

اگر شما هم از مشکلاتی نظیر تکرر ادرار و خون در ادرار و قطره قطره آمدن ادرار عاجز شده اید، مصرف عصاره فراسیون به خوبی می تواند شما رو از شر این مشکلات راحت کند.

اطلاعات بیشتر: معرفی بسته درمانی پروستات کرویا

برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید با شماره ثابت 02188950150 و یا شماره همراه 09383717557 تماس بگیرید.

با تشکر، گروه کارشناسان کرویا

35 دیدگاه ها
  • Hamid پاسخ
    ژوئن 6, 2023

    سلام در سنوگرافی نوشته 30cc بیشتر از حد نرمال.حد نرمال 25 cc.آیا این دارو توان درمان این موضوع و داره و می‌تونه که برشگردونه به حد نرمال?

  • Hamid پاسخ
    ژوئن 6, 2023

    سلام من پروستاتم روی ۳۰ cc هست.آیا با این دارو به حالت نرمال برمیگردد؟

  • ایمان پاسخ
    دسامبر 3, 2020

    سلام
    بنده مشکل پروستات داشتم که رفتم پزشک برام پروستاتان وتیافیل وتامسولوسین تجویز کرد. ظاهرا خوب بودند یه دوره ۶ماهه استفاده کردم ولی یه هفته بعداز اتمام داروها دوباره مشکل دفع ادرارشروع شد. سمت چپ کمرم هم صبحها که از خواب بیدار میشدم درد میکرد. بعداز دیدن ویدیو در یکی از کانالهای تلگرامی اقدام به خرید یه دوره شربت گیاهی پروستات کرویاکردم و ۳۵ روز استفاده کردم واقعا تعجب کردم. خیلی خوب جواب داد.الان بدون مصرف هیچگونه دارویی دفع ادرار راحتتری دارم.صددرصد مشکلم حل نشد ولی ۵۰تا ۶۰درصد جواب گرفتم برام عالی بودراستش خودم کمتر توقع داشتم ولی تا این حد راضی هستم.درضمن مشکل درد کمرم کمتر شد شبها راحت میخوابم . واقعا جای تشکر داره بابت این داروتون. دوست دارم یه دوره دیگه مصرف کنم تا کامل درمان شم ولی میترسم برای دومین بار استفادش برای کلیه وکبدم ضرر داشته باشه.
    لطفا راهنمایی کنید.
    درضمن کید چرب هم دارم آیا در این مورد هم داروی گیاهی دارید؟
    ممنونم منتظر راهنمای شماست.

    • کرویا پاسخ
      دسامبر 3, 2020

      ممنون از اینکه تجربه خود را به اشتراک گذاشتید و ما خوشحال هستیم که موثر بوده برای شما. هیچ ضرری برای کبد و کلیه ندارد و با خیال راحت استفاده کنید. محصولی خیلی عالی برای کبد چرب داریم که می توانید در صفحه فروشگاه وبسایت مطالعه کنید و سفارش دهید.

  • ایمان پاسخ
    دسامبر 3, 2020

    سلام.من از این محصول استفاده کردم طی یک دوره ۴۰ روزه . مشکل پروستاتم تا حدود زیادی بر طرف شده. قبلا از هر دارویی استفاده میکردم هیچ نتیجه ای نگرفتم ولی خوشبختانه داروی گیاهی شما جواب داد ولی نه صددرصد.میخوام یه دوره دیگه استفاده کنم آیا ضرری برای کلیه و کبد نداره؟

    • کرویا پاسخ
      دسامبر 3, 2020

      خدا را شکر که موثر بوده ، خیر هیچ ضرری ندارد

  • علی پاسخ
    نوامبر 14, 2020

    سلام قبلا مشکل تکرر ادرار وعدم تخلیه کامل ادرارداشتم وبامراجعه به پزشک وتجویز کپسول پروترال واستفاده ازآن تا حدودی این مشکل برطرف شدولی عارضه آن ضعف شدید جنسی وشلی آلت بودکه برای جبران آن پزشک قرص تیافیل ۲۰تجویز نمود که چندان توفیقی حاصل نشدومجبور به عدم استفاده از آنها شدم بعدا باآشنایی این فرآوروه ومشاوره باکارشناستان این محصول راتهیه والان نزدیک به ۶۰ روز است طبق دستور بروشور آن استفاده می کنم ولی متاسفانه مشکل تکرار ادرار و تخلیه کامل ادراربرطرف نشده ودرضمن نسبتاضعف جنسی وشلی آلت درمن دست داده . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    ضمنا این پیام را قبلا فرستادم ولی ظاهرا وبه چه دلیل پیام پاک شده بود.مرسی

  • رضا پاسخ
    سپتامبر 23, 2020

    باسلام بنده مشکل درد شدید بعد از رابطه جنسی دارم به طوریکه هربار بعد ررابطه باید مسکن های خیلی قوی تاچندروز استفاده کنم آیا این مشکل پروستات بااین دارو بهبود پیدا میکند؟

    • کرویا پاسخ
      سپتامبر 24, 2020

      پیش پزشک تشریف بردید ؟ مشخص شده که مشکل از پروستات هست ؟

  • مازیار هستم پاسخ
    ژوئن 24, 2020

    سلام باتوجه به اینکه مراحل تحقیقاتی را گذرونده وازلحاظ نظام پزشکی مشکل نداره
    چرا ازطریق سیستیم درمان وارد داروخانه ها مراکز درمانی ونسخه های پزشکی نمی شود؟

    • کرویا پاسخ
      ژوئن 27, 2020

      سلام دوست گرامی
      محصول فوق دارو و مکمل نیست و صرفا یک فراورده گیاهی شبیه عرقیات و دمنوش است و علی رغم داشتن مجوز عموما در عطاریها عرضه می گردد.

  • حسنی پاسخ
    می 29, 2020

    باسلام
    عمل قلب باز انجام داده ام وازداروی فشار خون نیز استفاده میکنم. داروی مربوطه ضرری به بنده نداره؟

    • کرویا پاسخ
      ژوئن 13, 2020

      سلام در میزان دز کمتر ،روزی یکبار مصرف شود

  • رضا پاسخ
    می 19, 2020

    سلام. در هیچ جایی از اثر گیاه فراسیون بر روی پروستات اطلاعاتی در دست نیست . اگر این دوره مصرف شد و نتیجه ای حاصل نشد آیا کسی جوابگو هست؟

    • کرویا پاسخ
      می 26, 2020

      با سلام و تشکر از نظر شما
      کاربرد درمانی عصاره فراسیون بر روی پروستات حاصل بررسی و تحقیقات این شرکت بوده و به همین خاطر در سایر سایت ها که غالبا مطالب دست اول علمی منتشر نمیکنند اثری از این مورد کاربرد دمانی نیست
      مصرف هیچ دارو یا فراورده ای اعم از گیاهی و شیمیایی همراه با تضمین درمان نیست علی رغم اینکه ده ها نفر از مصرف این محصول رضایت کامل داشتند

      • علی پاسخ
        سپتامبر 24, 2020

        سلام من مدتی بدلیل پروستات خوش خیم وعدم تخلیه کامل مثانه وبعضا تکرر ادرار برای درمان آن از کپسول پروترال۰/۴(تامسولوسین هیدروکلراید)استفاده می کردم که بعد ازمدتی متوجه ضعف شدیدقوای جنسی وعدم تحرک و سفتی آلت شدم که پس از مراجعه به پزشک برای جبران این ضعف قرص تیافیل ۲۰تجویز کردولی تاثیری نداشت ومجبور به عدم استفاده از کپسول راشدم .
        سوال:
        ۱- حال استفاده ازاین فراورده آیامشکل پروستات را در۴۰یا۶۰روز حل می کند؟
        ۲- آیاپس از ۴۰روز نیاز مجددبه استفاده ازاین دارو نمی باشد؟

        ۳- وآیا استفاده ازاین محصول مشکلی در قوای جنسی پیش نمی آید ؟
        ممنون می شوم پاسخ دهید

        • کرویا پاسخ
          سپتامبر 24, 2020

          با سلام
          اتفاقا محصول ما در عین درمان پروستات ، کمک زیادی به قوای جنسی می کند به دلیل اینکه محرک ترشح هورمون مردانه است . بسته به ورم پروستات شما طول درمان ممکن است متغیر باشد ، اکثر موارد با یک طول دوره 40 روزه درمان می شوند اما مواردی هم داشتیم که نیاز به استفاده بسته دوم داشته اند.

  • سعید غ پاسخ
    می 17, 2020

    حتی ننوشتید مواد موثرش چیه؟
    از چه گیاهانی استفاده شده؟
    فقط قیمتشو گفتید؟

    • کرویا پاسخ
      می 26, 2020

      با سلام
      بسته درمانی پروستات از عصاره گیاه فراسیون سفید تشکیل شده که ویژگی اصلیش از بین بردن ورم های داخلی بدن به ویژه در دستگاه تناسلی مردان و زنان است که در خانم ها بخوبی کیست رو از بین می بره و در اقایان ورم خوش خیم پروستات

  • خسرواسفندیاری پاسخ
    می 3, 2020

    من میخواهیم بخرم ازکجا بخرم .

    • کرویا پاسخ
      می 6, 2020

      با سلام و عذر خواهی
      با شماره تلفن 09120477121 تماس بگیرید

    • کرویا پاسخ
      می 9, 2020

      با سلام و عذر خواهی
      با شماره تلفن 09186349855 تماس بگیرید

  • خسرواسفندیاری پاسخ
    می 3, 2020

    ازکجا تهیه کنبم. ۰۹۱۴۳۴۷۷۸۸۰

    • کرویا پاسخ
      می 6, 2020

      با سلام و عذر خواهی
      با شماره تلفن 09120477121تماس بگیرید

  • امید پاسخ
    آوریل 28, 2020

    شماره تلفن بدین لطفا

    • کرویا پاسخ
      می 6, 2020

      با سلام و عذر خواهی
      با شماره تلفن 09186349855 تماس بگیرید

    • کرویا پاسخ
      می 9, 2020

      با سلام و عذر خواهی از تاخیر در پاسخ
      با شماره تلفن 09120477121 تماس بگیرید

  • جواد عبدی پاسخ
    آوریل 14, 2020

    سلام در چه مدت خوب می کند؟ واقعا درمان می کند؟

    • کرویا پاسخ
      می 6, 2020

      با سلام
      مدت درمان بین 40 روز تا 60 روز متغیر است و اثرات درمانی خوبی بجا میگذارد

      جهت سفارش با شماره تلفن 09120477121 تماس بگیرید

  • جواد عبدی پاسخ
    آوریل 14, 2020

    در باره این دارد اطلاعات بیشتر بدهید. در چه مدت درمان می کند؟

    • کرویا پاسخ
      می 6, 2020

      با سلام
      مدت درمان بین 40 روز تا 60 روز متغیر است و اثرات درمانی خوبی بجا میگذارد

      جهت سفارش با شماره تلفن 09120477121 تماس بگیرید

  • امیر پاسخ
    آوریل 8, 2020

    سلام خدمت شما.من دو سال پیش عمل وارکوسل داشتم چند مدتی هست که مشکل تورم دوباره بوجود اومده الان این دارویی که پیشنهاد دادین مشکل تورم حل میکنه،؟

    • کرویا پاسخ
      می 6, 2020

      با سلام
      مدت درمان بین 40 روز تا 60 روز متغیر است و اثرات درمانی خوبی بر روی تورم پروستات بجا میگذارد

      جهت سفارش با شماره تلفن 09120477121 تماس بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *