بازتاب خبری شرکت کرویا در رسانه ها

درمان جدید هلیکوباکتر معده سروصدا کرد!

بازتاب خبری شرکت کرویا در رسانه ها

اگر خود یا نزدیکانتان به این بیماری دچار باشند، احتمالا در مورد سختی درمان اگاهی دارید. شرکت کرویا بر پایه سالها تحقیقات دانشگاهی طی یک فرایند طولانی مدت موفق به تولید و عرضه محصول درمان هلیکوباکتر معده شد که درمان قطعی و بدون بازگشت این بیماری بدون عارضه می باشد. در ادامه در مورد این بیماری و درمان آن اطلاعات بیشتر کسب خواهید کرد.

چرا درمان هلیکوباکتر معده سخت و دشوار است؟

میکروب هلیکوباکتر، یک باکتری مارپیچی است که در مخاط معده پنهان می شود و با رشد و تکثیر خود تشکیل عفونت و عوارض خطرناک دیگری می دهد. دلیل دشوار بودن فرایند درمان این بیماری مقاومت این باکتری به درمان است. متاسفانه این باکتری سمج زمانی که آنتی بیوتیک استفاده میکنید، تقریبا نابود می شود اما مقدار کمی از این باکتری که از دست آنتی بیوتیک نجات پیدا می کند به درمان مقاوم می شود و به این دلیل فرایند درمان را دشوار می کند.

دوره بازگشت بیماری چگونه اتفاق می افتد؟

دوره بازگشت یا عود مجدد این بیماری به دو علت اتفاق می افتد. شما پس از درمان دوره اول با آنتی بیوتیک، تقریبا اکثر باکتری را از بین می برید اما آن باکتری هایی که از آنتی بیوتیک توانسته اند جان سالم به در ببرند، در برابر آنتی بیوتیک مقاومت پیدا کرده و دیگر به این راحتی از بین نمی روند و از طرف دیگر، آنتی بیوتیک باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود و از رو باکتری هایی که جان سالم به در برده اند بسیار راحت تر می توانند رشد کنند و بیماری از سر گرفته می شوند. دوره بازگشت هر فرد با دیگری متفاوت است. می توانید از 3 ماه تا چند سال باشد که به میزان باکتری موجود در بدن و سیستم ایمنی بدن بستگی دارد.

چرا بسته درمان هلیکوباکتر معده، درمان همیشگی است؟

محصولی که در شرکت کرویا تولید می شود، عصاره خوراکی بره موم ایرانی (پروپولیس) است که به عنوان سرشارترین منبع یک ماده دارویی به نام فلاونوئید شناخته شده است. این ماده با تقویت سیستم ایمنی بدن تا 2.5 برابر نه تنها هر نوع باکتری، التهاب و عفونت را در بدن از بین می برد بلکه باعث می شود تا باکتری ها دیگر نتوانند رشد مجدد داشته باشند.

خرید و تهیه بسته درمان هلیکوباکتر معده

بسته درمانی هلیکوباکتر کرویا شامل 4 عدد قطره بره موم است که در یک دوره درمانی 40 روزه می تواند به راحتی شما را از شر این بیماری رها کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید بسته درمانی هلیکوباکتر کرویا

اطلاعات بیشتر در مورد بسته درمانی هلیکوباکتر کرویا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *