آیا هلیکوباکتر معده درمان دارد؟

درمان هلیکوباکتر معده کاملا گیاهی و ارگانیک

آیا هلیکوباکتر معده درمان دارد؟

بسیاری از اوقات، طب نوین با این حالی که راهکار درمان بیشتر بیماری هاست، به دلیل مقاومت به درمان برخی بیماری ها، نیازمند طب مکمل می باشد. در مورد بیماری میکروب معده یا هلیکوباکتر پیلوری این مورد صدق می کند. برای درمان درمان گیاهی هلیکوباکتری شما نیازمند استفاده از داروهای مختلف که به درمان 4 دارو معروف است هستید که آنتی بیوتیک ها، داروی اصلی درمان این بیماری هستند اما متاسفانه در برخی موارد میکروب به دارو مقامت نشان داده و در برخی افراد سالها در برابر درمان مقاومت می کند و گاها هرگز درمان نمی شود. در ادامه راهکار طب مکمل را در این باره بررسی می کنیم.

آیا هلیکوباکتر معده درمان می شود؟

هلیکوباکتر نام یک نوع باکتری است که در ایران به میکروب معده یا عفونت معده هم شناخته می شود و خیلی از افراد معتقد هستند که این بیماری درمانی ندارد و بدین دلیل است که این بیماری را بدون اینکه ار عوارض خطرناک آن مانند زخم معده و سرطان معده مطلع باشند، بدون درمان رها می کنند. واقعیت این است که طب مکمل با استفاده از تحقیقات گسترده به راهکاری برای درمان این بیماری رسیده است که هنوز اکثر افراد از آن بی اطلاع هستند.

راهکار درمان گیاهی هلیکوباکتر معده چیست؟

تنها راهکاری که می تواند مانع رشد مجدد این باکتری در معده شود؛ مخصوصا زمانی که این باکتری در برابر درمان آنتی بیوتیک مقاومت نشان داده است، تقویت سیستم ایمنی بدن است. سیستم ایمنی بدن از زمان شروع این بیماری در کنار آن اقدام به مبارزه با بیماری می کند و زمانی که آنتی بیوتیک مصرف شود علاوه بر از بین رفتن اکثر باکتری ها، متاسفانه سیستم ایمنی بدن نیز ضعیف می شود و به این دلیل است که باکتری های باقی مانده در دوره درمان که از دست آنتی بیوتیک نجات پیدا کرده اند به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن به راحتی تکثیر می شوند و بیماری تکرار می شود.

پروپولیس یا بره موم چیست؟

راهکاری که در طب مکمل، دانشمند سراسر جهان به آن رسیده اند و هم اکنون بیش از 20.000 مقاله علمی در این باره نوشته شده است، یک ماده طبیعی به نام پروپولیس یا بره موم زنبور عسل است که سرشار ترین منبع یک ماده دارویی مهم به نام فلاونوئید می باشد. فلاونوئید یک ماده پلی تن می باشد که می تواند در دوز مشخص باعث تقویت سیستم ایمنی بدن تا 2.5 برابر شود. این افزایش عملکرد سیستم ایمنی علاوه بر تاثیر جدی بر روی سلامتی بدن در تمامی ابعاد و درمان تمامی عفونت ها و التهابات داخلی و ایجاد مقاومت در برابر اکثر بیماری های میکروبی در بدن موجب تخریب ساختار رشد هلیکوباکتر در معده و پایان یافتن این بیماری می شود.

بسته درمان هلیکوباکتر معده کرویا چه می کند؟

با پیش زمینه 15 سال تحقیق و پژوهش و سالها آزمایش، نهایتا در سال 97 شرکت کرویا موفق شد که با دریافت تمامی مجوز های لازم مانند مجوز تولید بهداشتی، پروانه بهره برداری و مجوز سازمان غذادارو، بره موم زنبور عسل را عصاره گیری کند و بصورت قطره درمانی با پایه آب بجای الکل وارد بازار کند. بسته درمانی هلیکوباکتر کرویا شامل 4 عدد از این محصول است که برای یک دوره درمانی کامل هلیکوباکتر کفایت می کند. برای خرید این محصول یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:
خرید بسته درمانی هلیکوباکتر کرویا
اطلاعات بیشتر در مورد این بسته درمانی

با تشکر، شرکت فناور کرویا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *